В Чернівцях пройде третій відкритий Буковинський студентський фестиваль реклами

- 04.04.2009 03:40
В Чернівцях пройде третій відкритий Буковинський студентський фестиваль реклами

Третій відкритий Буковинський студентський фестиваль реклами

ПОЛОЖЕННЯ

  Термін проведення: 24 квітня 2009 р.

Місце проведення заключних офіційних заходів Фестивалю – приміщення Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ (м. Чернівці, Центральна пл., 7)

  Організатори Фестивалю:

Кафедра маркетингу та комерційної діяльності ЧТЕІ КНТЕУ

Чернівецька обласна організація ВГО “Української Асоціації Маркетингу”

Чернівецький міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді

ЧОО “Спілка рекламістів України”

Оргкомітет Фестивалю:

Ореховська Т.М. – к.е.н., проф., директор Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ;

Полянко В.В. – к.е.н.,заступник директора з науково-педагогічної роботи та інноваційної діяльності;

Бурдяк О.М. – к.е.н., декан факультету економіки та менеджменту ЧТЕІ КНТЕУ;

Лошенюк І.Р. – к.т.н., зав. кафедрою маркетингу та комерційної діяльності ЧТЕІ КНТЕУ, голова ЧОО ВГО “Українська асоціація маркетингу”;

Кузьма Л.М. – директор Чернівецького міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді

Вардеванян В.А. – ст.в. кафедри маркетингу та комерційної діяльності ЧТЕІ КНТЕУ, член спілки рекламістів України;

Жалба І.О. – ст.в. кафедри маркетингу та комерційної діяльності ЧТЕІ КНТЕУ, член Української асоціації маркетингу;

Любківська Г.В. – ст.в. кафедри маркетингу та комерційної діяльності ЧТЕІ КНТЕУ, член Української асоціації маркетингу;

Чаплінський Ю.Б. - ст.в. кафедри маркетингу та комерційної діяльності ЧТЕІ КНТЕУ, член Української асоціації маркетингу;

Нікульча В.А. - ст. викл. кафедри маркетингу та комерційної діяльності ЧТЕІ КНТЕУ, член Української асоціації маркетингу;

Гуцул І.Д. – асист.кафедри маркетингу та комерційної діяльності ЧТЕІ КНТЕУ, член Української асоціації маркетингу;

Савельєв В.Є. – провідний спеціаліст ІОЦ – ЦІТ;

Адреса оргкомітету Фестивалю:

Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ

Кафедра маркетингу та комерційної діяльності

Україна, 58002, м. Чернівці, пл. Центральна, 7, каб. 406

тел. (0372) 524573

E-mail: mkafedra@gmail.com

 1. Цілі та завдання Фестивалю

1.1.Сприяння формуванню стандартів ринку реклами м. Чернівці.

1.2.Пошук та популяризація творчих досягнень студентської молоді у галузі реклами.

1.3.Підвищення рівня підготовки спеціалістів у сфері рекламної діяльності та з цією метою забезпечення діалогу практиків рекламного бізнесу з викладачами та студентами навчального закладу.

1.4.Допомога студентам-учасникам Фестивалю в успішному працевлаштуванні.

1.5.Відбір кращих робіт та представлення їх на Українському студентському фестивалі реклами (м. Київ).

 2. Участь у Фестивалі

2.1.Учасником конкурсної програми Фестивалю може бути будь-яка особа, що є студентом будь-якої форми навчання вищого навчального закладу всіх форм власності (у тому числі системи перепідготовки спеціалістів).

2.2.Участь у конкурсній програмі Фестивалю є для учасників безкоштовною. Проїзд та проживання (крім запрошених оргкомітетом гостей та наявності попередньої домовленості) учасників і гостей заходів Фестивалю фінансується за власний кошт.

2.3.Для участі у Фестивалі необхідно обов’язково заповнити типову реєстраційну форму заявки (додаток 1). Форма заповнюється українською мовою (для іноземних учасників допускається російська або англійська мова). Заповнена учасником форма автоматично означає згоду учасника дотримуватися усіх пунктів цього Положення.

 

2.4.Пересилання робіт на адресу Оргкомітету проводиться за рахунок відправника.

 

Поштова адреса Оргкомітету:

 

Україна, 58002, м. Чернівці, пл. Центральна, 7, каб. 406. Можна самостійно занести за даною адресою.

2.5. Заяви заповнюються учасниками та відсилаються за електронною адресою mkafedra@gmail.com

Роботи без реєстраційної форми до участі у творчому конкурсі не допускаються.

 

2.6. Роботи надсилаються разом із заявками та електронним варіантом у форматі TIFF і jpeg. На кожну роботу заповнюється окрема заявка. Кількість робіт, які подані одним учасником, не обмежується.

2.7.До участі у Фестивалі допускаються роботи, виконані групою осіб.

2.8.На зворотній стороні роботи обов’язково вказується ПІБ учасника, назва роботи та номінація.

2.9.Оргкомітетом кожній роботі присвоюється один реєстраційний номер номінації.

2.10.Термін подання робіт – до  8 квітня 2009 р. Після вказаного терміну роботи до участі у творчому конкурсі не допускаються.

2.11.Усі роботи, що надійшли до Оргкомітету Фестивалю, не рецензуються та учасникові не повертаються.

2.12.Учасник гарантує власне авторство та дотримання авторських прав на рекламні твори, що надіслані до Оргкомітету (музика, художні образи тощо).

2.13.Організатори Фестивалю мають право використовувати роботи, що надіслані на Фестиваль, в навчальному процесі, друкувати їх у пресі (інших засобах ЗМІ) за умови вказання авторства з метою популяризації Фестивалю та в інших некомерційних цілях.

2.14.Учасники, які беруть участь у створенні реклами за спеціальними творчими проектами спонсора та організаторів, таким чином позначають згоду передати авторські права на свої роботи за умови отримання винагороди від організаторів цих проектів.

2.15.В рамках Фестивалю можливе проведення спеціальних творчих проектів спонсора за кошт спонсора.

2.16.Переможці, призери та володарі інших призів Фестивалю мають право використовувати призи та дипломи Фестивалю для реклами і популяризації власної творчості.

 

 3. Журі Фестивалю

3.1.До складу журі Фестивалю входять провідні спеціалісти рекламних компаній, представники громадських професійних організацій рекламістів та маркетологів, органів місцевого самоврядування. Робота у складі журі викладачів вищих навчальних закладів (особливо консультантів учасників Фестивалю), як правило, не дозволяється.

3.2.Загальне керівництво роботою журі здійснюється Головою журі, що запрошується Оргкомітетом Фестивалю, як правило, з активних діячів рекламного бізнесу та громадських професійних організацій рекламістів.

3.3.У складі журі за відповідною номінацією Оргкомітетом визначається Голова журі за номінацією.

3.4. У межах Фестивалю проводяться творчі конкурси (номінації):

1)розробка оригінал-макетів комерційної друкованої реклами (плакатів та листівок);

2)розробка макетів носіїв фірмового стилю;

3)конкурс соціальної реклами; (відео-, друкована, зовнішня)

4)конкурс сценаріїв відео- реклами та радіо- роликів;

5)конкурс відеореклами;

6)конкурс реклами м. Чернівців (відеореклама, друкована реклама).

7)конкурс реклами рідного ВНЗ (відеореклама, друкована реклама).

8) реклама в Інтернет (банерна реклама та Web-сторінка).

 

3.5.До конкурсу Фестивалю не допускаються роботи, що виконані в сфері політичної реклами (що містять назви конкретних політичних партій, посилання на певні особи політичних та державних лідерів, політичну ідеологію), а також роботи, що не відповідають моральним та етичним нормам.

3.6.Номінації, в яких представлено менше п’яти конкурсних робіт, можуть бути зняті за рішенням Оргкомітету Фестивалю.

3.7. Рішення журі конкурсу виноситься за підсумками голосування простою більшістю голосів. У разі рівної кількості голосів вирішальним вважається голос Голови журі. Рішення журі, що оформлене протоколом, є остаточним. Втручання членів Оргкомітету Фестивалю в розподіл місць за результатами творчого конкурсу неприпустиме.

4. Нагороди Фестивалю

4.1.У кожній категорії (номінації) конкурсів присуджуються перше, друге та третє місця. Роботи, що зайняли перші 3 місця нагороджуються дипломами Фестивалю. Робота, що зайняла І-е місце, оголошується “Кращою роботою за номінацією” та нагороджується спеціальним призом.

4.2.За рішенням Журі в окремих номінаціях призові місця можуть не присуджуватися. У такому випадку учасники можуть бути нагороджені заохочувальною грамотою.

4.3.За підсумками всіх конкурсів (номінацій) членами журі за номінаціями під керівництвом Голови журі найкращій роботі Фестивалю присуджується Гран-Прі Фестивалю.

4.4. Крім того, учасникам Фестивалю можуть присуджуватися спеціальні призи спонсорів, засобів масової інформації (за узгодженням із Оргкомітетом) та Приз глядацьких симпатій.

4.5. Роботи призерів Фестивалю за всіма номінаціями будуть рекомендовані Оргкомітетом на Український студентський фестиваль реклами (м. Київ).

 

5. Технічні вимоги до робіт, що приймають участь у творчому конкурсі Фестивалю 

5.1.Конкурсні роботи на конкурс оригінал-макетів для друкованої реклами представляються у вигляді кольорового роздрукування формату А4, що наклеєний на основі чорного кольору формату А3. У разі, якщо робота учасника вже пройшла стадію виробництва, плакати, каталоги, календарі та таке ін. представляються у натуральному виконанні.

5.2.Роздруковані роботи надаються разом з електронною копією на CD, у форматі TIFF і jpeg.

 

5.3. Всі роботи за номінаціями, що позначені у п.3.4. мають містити на зворотному боці інформацію про те, хто надіслав роботу, її назву, номінацію конкурсу.

5.4. Роботи на конкурс відеореклами приймаються виключно у цифровому форматі, записаному на CD-диски.

5.5.   Конкурс Інтернет реклами приймаються виключно у форматі Flesh-банери, розміром 240 х 400 пікселів (максимальний розмір 90 Кб). Електронною поштою або на носіях CD (PC) надсилаються у форматі Swf, версія Flesh-до 6 включно. Крім CD учасник має надати GIF/JPG заглушку 1-го кадру. Соціальні WEB–сайти приймаються електронною поштою у вигляді зсилок на сайт. Учасник має надати: Інтернет-адресу сайту, презентацію сайту (коротку розповідь про сайт, наприклад, в MS PowerPoint);

 

 6. Фінансування заходів Фестивалю 

6.1.Фестиваль є неприбутковим проектом.

6.2.Джерелом фінансування заходів Фестивалю є кошти співорганізаторів, надходження до ЧТЕІ КНТЕУ від спонсорів Фестивалю, добровільні пожертви меценатів (юридичних та фізичних осіб).

 

Заявку на участь у творчому конкурсі фестивалю (форма додається нижче) слід до 08.04.2009 р. направити (з роботою) за адресою: Україна, 58002, м. Чернівці, пл. Центральна, 7, каб. 406, а також попередньо на електронну адресу  mkafedra@gmail.com


Ключові слова: Буковинський студентський фестиваль реклами

Коментарі (0)
Додати свій коментарій:
*Ім'я:
E-mail:
*Коментарій:
Символів залишилося: із
Підтвердіть, що Ви людина 
Відповідь - одне слово на тій же мові, що й питання.
Відповідь на питання «скільки» - число
Нову загадку, будь-ласка

Другие новости:

Теракт в Крокусе Сити Холл: новая информация, количество пострадавших и судьба нападавших Глава Федеральной службы безопасности (ФСБ) России
- 25.03.2024 11:19
Владелец Крокус Сити Холл взял кредиты с сыном Эмином для спасения своего безнеса Миллиардер Араз Агаларов и его сын, известный певец Эмин
- 23.03.2024 22:44
Кто хозяин Крокус Сити Холла? Данные 2024 Крокус Сити - это крупный деловой и торговый комплекс в Москве, принадлежащий российскому бизнесмену и
- 23.03.2024 22:30
Сколько погибших в Крокус Сити Холл? В подмосковном концертном зале «Крокус Сити Холл»
- 23.03.2024 21:42
Что известно о террористах в Крокус Сити, кто они, кого задержали Что стало с теми террористами, атаковавшими Крокус: кого когда задержали, кто они?
- 23.03.2024 18:24
Що пишуть європейські ЗМІ та США про теракт в Крокус Сіті Хол Що західні ЗМІ пишуть про теракт у «Крокусі», кого і чому засуджують
- 23.03.2024 18:12
Теракт у Крокус Сіті Холлі: як це було всередині, розповіді очевидців Теракт у «Крокус Сіті Холлі»: як це було всередині, розповіді очевидців
- 23.03.2024 17:30
Біля берегів Індонезії стався сильний землетрус Біля берегів Індонезії стався землетрус магнітудою 5,3
- 23.03.2024 12:49
Почему террористы напали на Крокус Сити Холл в Москве, что это за место По сообщениям, нападавшие открыли огонь, за которым последовали взрывы и возгорание
- 22.03.2024 22:00

Всі новини